„Przebudowa dróg gminnych  ul. Kościuszki, MC Skłodowskiej, Lipowej i Chrobrego w Gminie Małomice" 

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie  podstawowym  na realizację zadania Przebudowa dróg gminnych  ul. Kościuszki, MC Skłodowskiej, Lipowej i Chrobrego w Gminie Małomice"     

Zamawiający: Gmina Małomice, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice.

Termin składania ofert:     31 lipca  2023 r.  godzina 11:00    07.08.2023 r. godzina 11:00 10.08.2023 r. godzina 11:00

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym  pn. „Przebudowa dróg gminnych  ul. Kościuszki, MC Skłodowskiej, Lipowej i Chrobrego w Gminie Małomice".  - do pobrania plik pdf

SWZ  „Przebudowa dróg gminnych  ul. Kościuszki, MC Skłodowskiej, Lipowej i Chrobrego w Gminie Małomice" wraz z załącznikami   -  do  pobrania plik zip

Ogłoszenie z dnia 25.07.2023 r.  o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego - dopobrania plik world

Ogłoszenie z dnia 28.07.2023 r.  o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publicznego - dopobrania plik world

Odpowiedź zamawiającego na pytania Wykonawców do SWZ - do pobrania plik world

Odpowiedź zamawiającego na pytania Wykonawców do SWZ  - do pobrania plik doc.

Opowiedź zamawiającego na pytania Wykonawców do SWZ - do pobrania plik doc.

 
Oferta częściowa- zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej  ulicy Lipowej w Małomicach.
Ulica Lipowa obejmuje działki  nr: 453, 500, 501, 521/1, 751/2, 16; obręb 0001 Małomice; jednostka ewidencyjna 081005_4 Małomice.

Zakres robót  obejmuje przebudowę drogi o nawierzchni asfaltowej, budowę i przebudowę chodnika, przebudowę istniejących zjazdów na drogi leśne, oraz wjazdów indywidualnych na przyległe działki prywatne. Cała inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego drogi publicznej. Inwestycja uporządkuje ruch samochodowy oraz zwiększy bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego na planowanym obszarze przebudowy drogi gminnej.
Dane techniczne : klasa drogi L,  długość odcinka 884,71m, prędkość projektowa 50km/h,  szerokość jezdni 5,50m, szerokość pobocza z kruszywa 0,75m, pochylenie poprzeczne dwustronne 2%, jednostronne 2-7%, szerokość wjazdów do posesji 4,0m.
Nawierzchnia w profilu podłużnym i poprzecznym, odwodnienie:  Projektowane ukształtowanie podłużne nawierzchni drogi zostało dowiązane do istniejącego. Pochylenie podłużne projektowanej niwelety wynosi od 0,31% do 3,03%. W przekroju poprzecznym nawierzchnia bitumiczna ma posiadać pochylenie dwustronne 2%, jednostronne od 2 do 7%. Pobocza z kruszywa łamanego mają posiadać pochylenie 6%. Odwodnienie wszystkich nawierzchni utwardzonych (zgodne z istniejącym) do istniejącej kanalizacji deszczowej lub powierzchniowe na tereny zielone chłonne. Istniejący uszkodzony wpust deszczowy należy zdemontować i wykonać od nowa bez zmiany parametrów. Przykanalik należy wykonać z rury PCV litej SN8 o średnicy 200mm. Właz ściekowy żeliwny typu D400. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej sporządzonej przez P.P.H. AWIS Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 24, 65-376 Zielona Góra (projekt architektoniczno-budowlany- branża drogowa, projekt budowlano-wykonawczy – branża  drogowa, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót).

Dokumentacja Techniczno-Budowlana   Przebudowa drogi gminnej ul. Lipowa w Małomicach   - do pobrania plik zip

Przedmiar robót Przebudowa drogi gminnej ul. Lipowa w Małomicach    - do pobrania plik pdf

2) Oferta częściowa - zadanie  nr 2 przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych ul. Chrobrego, ul.  Kościuszki wraz z częścią ulicy  MC Skłodowskiej w Małomicach.  
Ulica  Bolesława Chrobrego  zlokalizowana na działkach nr 564, 768, 797 obręb 0001 w gminie Małomice powiecie żagańskim w województwie lubuskim.
W ramach przebudowy drogi gminnej należy wykonać  następujące roboty budowlane :
roboty rozbiórkowe; frezowanie nawierzchni jezdni; remont i przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni; wykonanie poboczy; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/ przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego;
Parametry techniczne : długość drogi - 758,60m (0+000,00 - 0+758,60); numer drogi gminnej – 102022F; klasa drogi - zbiorcza (L);  kategoria ruchu - KR2;  szerokość jezdni - 6,0m; szerokość chodnika - 1,5 m - 3,0m; szerokość pobocza - 0,75 m;
Konstrukcja nawierzchni jezdni : warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - gr. 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W - gr. 4 cm; warstwa wiążąco-wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W – o grubości od 3 cm – 8 cm; frezowanie profilujące nawierzchni; istniejąca nawierzchnia jezdni;
Pobocze z kruszywa łamanego o szerokości 0,75m : nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - gr. 10cm; podłoże pewne G1 o stopniu zagęszczenia Id≥0,67;
Obramowania/elementy betonowe : Jezdnia jest ograniczona z prawej strony krawężnikiem betonowym stojącym – do pozostawienia. Po lewej stronie zaprojektowano pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0,31,5 mm.
Zjazdy :  Wszystkie istniejące zjazdy pozostaną bez zmian.
Uwaga:  Na odcinkach drogi na których występują ubytki nawierzchni bitumicznej należy wykonać remonty cząstkowe przed wykonaniem warstwy wiążąco-wyrównawczej i ścieralnej.
Uzbrojenie terenu : Na obszarze inwestycji zlokalizowano istniejące uzbrojenia terenu. Nie wyklucza się istnienia nienaniesionych linii oraz urządzeń. W przypadku napotkania na niezinwentaryzowane uzbrojenie terenu należy powiadomić właściwy organ oraz zachować szczególną ostrożność.
Odwodnienie. Wody opadowe za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych będą odprowadzone do istniejącego wpustu deszczowego (najniższe punkty niwelety) oraz w pobocza a następnie w pasy zieleni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Biuro Projektów i Nadzoru mgr inż. Adam Strzeszyński  ul. Rzeźniczaka 11b/3, 65-119  Zielona Góra ( projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne  -branża drogowa, przedmiar robót).

Dokumentacja Techniczno-Budowlana  Przebudowa drogi gminnej ul. B. Chrobrego zadanie wraz z przebudową urządzenia mostowego    Etap 1  do pobrania plik zip

Przedmiar Robót Przebudowa drogi gminnej ul B Chrobrego wraz z urządzeniem mostowym  Etap 1 - do pobrania plik xsl

 
Ulica Kościuszki wraz z częścią ul. M.C Skłodowskiej w  Małomicach : zlokalizowana  w północnej części miejscowości na działkach 528/37; 519/9; 533/2; 531/1; 747/2; obręb 0001Małomice, jednostka rejestrowa  081005_4.
Dane techniczne:  droga gminna- ul. Kościuszki nr 102024F, klasa techniczna L, długość odcinka objętego robotami drogowymi 760,69 mb, prędkość projektowa: VP = 30 km/h, kategoria ruchu: KR2,obciążenie: 115 kN/oś, szerokość jezdni bitumicznej: 2x3,0 = 6,00 m + poszerzenia, szerokość chodników min. 1,00 m (1,15 m z krawężnikiem), szerokość poboczy gruntowych drogi: 0,75 m, szerokość poboczy gruntowych na zjazdach: 0,50 m, szerokość zjazdów: min. 3,00 m, miejsca postojowe 2 szt., wymiar miejsc  postojowych 2,5x6,0 m, ograniczenie jezdni krawężniki 15x30; 15x22 cm; 15x22x30 cm, ograniczenie chodników obrzeżem 8x30 cm, chodnik wzmocniony od km 0+579,0 do 0+769,5.
Odwodnienie: Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany odwodnienia drogi gminnej  ul. Kościuszki w Małomicach na odcinku od skrzyżowania z ul. B. Chrobrego do mostu na rzece Bóbr poprzez system kanalizacji deszczowej z doprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz do ziemi za pomocą studni chłonnych.
W związku z przebudową drogi wystąpiła kolizja z istniejącą siecią wodociągową, którą należy przełożyć poza krawężnik drogowy.
Przebieg projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej, przykanalików deszczowych i przekładkę odcinków sieci wodociągowej, przedstawiono graficznie, na projekcie zagospodarowania terenu w skali 1: 500 – rys. nr 1.1-1.3.
Ze względu na przebudowę drogi zachodzi konieczność przełożenia dwóch odcinków sieci wodociągowej oznaczonej jako w 100 kolidujących z projektowanymi wpustami wraz z przepięciem po trasie wszystkich przyłączy wodociagowych. Przełożenie odcinków sieci wodociągowej oznaczono od węzła W1 do W29. Na trasie odcinka przekładanej sieci wodociągowej należy wymienić i przełożyć hydrant podziemny w węźle W27. Hydrant podziemny zaprojektowano jako nowy DN80.
Ulica MC Skłodowskiej – projektowany ciąg pieszo-jezdny:  Cały odcinek ul. Curie Skłodowskiej objęty budową polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni tłuczniowo, szlakowo, bitumicznej i wykonaniu w jej miejscu nowej nawierzchni z kostki betonowej. Nową nawierzchnię o szerokości netto 5,0 m należy wykonać ze spadkiem poprzecznym 2% i naturalnym spadkiem podłużnym w kierunku jeziora. Jezdnie należy podzielić na dwa typy nawierzchni. Jedną część należy wykonać o szerokości 3,0 m i warstwie ścieralnej z eko- kostki. Druga część należy wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm niefazowanej. Całość ciągu obramować krawężnikiem 15x22 cm w ławie z oporem. Fazę kierować w stronę terenów zielonych.
Dane techniczne: Droga gminna- ul. Curie – Skłodowskiej 102017F: klasa techniczna: D,
długość odcinka objętego robotami drogowymi 98,84 mb, prędkość projektowa: VP = 30 km/h, kategoria ruchu: KR2, obciążenie: 115 kN/oś, szerokość jezdni z kostki betonowej: 2 x 2,5 = 5,0 m, szerokość części z k. betonowej EKOKOSTKI 3,0 m, szerokość części z k. betonowej z k. niefazowanej        2,0 m, oporniki 15x22 cm                  
Projektowanie miejsca postojowe: W ramach inwestycji projektuje się tylko i wyłącznie dwa miejsca postojowe dla samochodów osobowych na wysokości posesji nr 38. Nawierzchnię wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czarnego. Od strony jezdni ustawić krawężnik 15x22 cm wystający na +2 cm. Miejsca postojowe oddzielić od strony chodnika poprzez krawężnik 15x30 cm wystający na +12 cm.   Spadek poprzeczny 2%. Na wyznaczone miejsc postojowe wjechać poprzez skosy 1:1 obramowane analogicznie.
Dane dotyczące ochrony zabytków : Na potrzeby odstępstwa od warunków technicznych uzyskano opinie od Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.4.2022[gmMał]2  z dnia 01.06.2022r. opinia jest pozytywna pod warunkiem zachowania starego drzewostanu w środkowej części opracowania.
UWAGI : Inwestycja ma być realizowana zgodnie z Postanowieniem Starosty Żagańskiego Znak: ROŚiB-B.sz.673.1.2022 z dnia 17.02.2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Pracownię Projektową M-TRAKT ul. Bohaterów Westerplatte 11, 65-034 Zielona Góra (projekt architektoniczno-budowlany -branża drogowa, branża instalacyjna, branża elektryczna; projekt budowlano-wykonawczy branża drogowa,  branża instalacyjna, branża elektryczna).
 
Dokumentacja Techniczno-Budowlana Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Małomicach na odcinku od skrzyżowania z ul. Chrobrego do mostu na rzece Bóbr - do pobrania plik zip

Przedmiary i kosztorysy ofertowe  Przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Małomicach na odcinku od skrzyżowania z ul. Chrobrego do mostu na rzece Bóbr - do pobrania plik zip

Ogłoszenie o unieważnieniu przetrgu - do pobrania plik  pdf

 
Wytworzył:
Udostępnił:
Chłostowski Wincenty
(2023-07-14 20:21:08)
Ostatnio zmodyfikował:
Chłostowski Wincenty
(2023-08-31 11:06:46)